dinsdag 24 augustus 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets' tweede helft week 7

Vrijdag
Ondanks ik weer een goede nachtrust heb gehad was ik toch erg moe tijdens de activiteiten. Het einde naderd en ik vind het best wel spannend om naar huis te gaan: weer terug naar het 'normaal', naar het 'oude', of zal ik zeggen het nieuwe..?! #positivemindset

Activiteiten
Vandaag organiseerden we een aantal sportactiviteiten maar we hadden weinig animo; de scholen in Noord-Holland beginnen maandag en het wordt rustiger op de camping. 

Fransen
's Avonds werd ik uitgenodigd bij een Frans gezin (goed voor de Franse taal!). Het was verrassend genoeg erg gezellig en ik ben uitgenodigd om een keer bij hen langs langs te komen. Wie weet; een nieuwe trip in de herfstvakantie...!

Zaterdag
Ik had een TOP jour de congé, al werd ik 's Morgens wel wakker met een punthoofd. Ik maakte er het beste van; auto pakken en rijden. Het was zó gaaf om -alleen- in de bergen te rijden, het is net 'need for speed' 😂. Ik tikte waterval 'le Ray pic' in, muziek aan, meezingen en oh dat uitzicht; ik zat zó hoog, het was zó mooi! Adembenemend! Het was ook wel even spannend; ik rijd in een elektrische auto en de batterij was op de heenweg al bijna op de helft. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Op de terugweg deed ik een boodschap en genoot van de prachtige bergen. 

Zondag 
Na de Lennyclub vroeg mijn collega of we de auto konden pakken naar 'Rochecolumbe'. Uiteraard vond ik het leuk, ondanks ik me een chauffeur voel -en het vaak niet klikt- ik geniet ook! Het is een oud dorpje met wederom een waterval die echter wel droog stond. Er is mij ter oren gekomen dat je deze enkel bezoekt als er regen is gevallen. Afijn, desondanks weer een mooie ervaring en een prachtig uitzicht. 

Activiteiten 
's Avonds hadden we 2 activiteiten waarvan er één doorging; er was weinig animo. Ook dát vond ik niet zo erg want ik was verrot!  Vroeg mijn nestje in voor de volgende drukke dag (en meesporten met aquagym!).

Ik at bij Claudia, Ruud, Live&Zore vandaag..!


Geen opmerkingen: