zaterdag 14 augustus 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets' eerste helft week 6

Een korte beschrijving van deze weekhelft; er waren veel spektakels en ik heb vooral veel gelezen en gezwommen omdat het heel warm was...! 

Dinsdag
Telethon
Tijdens de Lennyclub maakten we vandaag een muts en ik was de mondelinge reclame om geld in te zamelen voor een stichting. Iedereen mocht zich inschrijven om mee te doen aan een boeienrace, er werden lootjes getrokken en prijzen uitgedeeld. Ik kreeg een gratis entree om te paintballen, leuk! Maar oh ja; ik beschik niet over een gezondheidspas dus gaat het helaas over. Ik zoek nog steeds naar iemand die hem goed kan gebruiken...!

's Avonds was er weer een disney spektakel, en weer toen the lion king voorbij kwam gingen we los..!
Willemijn, Pippa en Faber 
Vandaag leerde ik nieuwe mensen kennen en donderdag eet ik mee..! Pippa is momenteel mijn nieuwe beste vriendinnetje waarmee ik geregeld zwem en knutsel. Ik kreeg zelfs een armbandje van haar :) 
Woensdag
Na de Lennyclub dook ik het zwembad in want het was ondertussen al 35 graden. Ik  begon aan het boek wat ik van een gezin heb gekregen en 's Avonds deed ik weer de Lennydisco. Ik vulde flessen water en maakte er een feestje van. Dansen in deze hitte is (zonder watergevecht) niet te doen..!



'S Avonds organiseerden we waterpolo wat ik ook erg leuk vond om te doen. Ik at salade en pizza en dook weer op tijd mijn nestje in. 

Donderdag
Het was weer heet vandaag! De Lennyclub eindigde een half uur eerder en ik lag met de kids in het zwembad. Om 17.00 uur was er weer een splashdance en 18.00 uur typische Franse spelletjes. Om 19.00 uur was ik Lenny tijdens de Lennytour, wat gelukkig niet lang duurde vanwege de hitte...! 
Het is leuk hoor hier, ergens wil ik niet naar huis (verre van), maar ik begin me een beetje te vervelen. Ik kan niet wachten om straks bij Enver aan de slag te gaan en nieuwe dingen te leren; uitdaging, love it.! Ennne, nog tweeënhalve week dan kan ik weer kroelen met deze drol ♡. 
Ps: happy birthday to my best, ik mis je.!

Geen opmerkingen: