donderdag 22 juli 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets', eerste helft week 3

Zondag
Eerste 'werkdag' van de week
'S Morgens weer de 'Lennyclub' en wat was ik blij dat ik op tijd naar bed ging. Verschil was duidelijk tussen mijn collega en ik..! Daarna heerlijk aan het zwembad gelegen en een beetje gezwommen. 31 graden, niks te klagen..! 
 
TeamAnimation 
Om 19.00 uur was het weer tijd voor de minidisco en de regiomanager van TeamAnimation stond plotseling voor mijn neus. Ze kwam kijken hoe het ging en aansluitend aten we gezellig een hapje samen. Een kipburger met quacemole, salade, tomaatjes en uiteraard Franse siroop, mmmmm. Kinderen tevreden, ouders blij en ook de manager. Top! Fijne dag weer.! 

Maandag 
Nare droom
Het is al de tweede nacht op rij dat ik naar droom over thuis. Ik droomde dat ik plotseling eerder thuis was en dat vond ik niet fijn, verre van zelfs. Toen ik wakker werd moest ik weer even goed om me heen kijken om te realiseren dat ik niet thuis was...

Sebas& Saskia, Mees, Sepp&Sarah
Na de 'Lennyclub' ben ik met Saskia, een gast van de camping, boodschappen wezen doen. Saskia heeft drie kinderen die ook meedoen met de activiteiten en eerder bij het zwembad raakte ik met haar aan de praat. Het gezin is een vaste gast van de camping en bekend met de animatie. Ik werd voor vandaag dan ook uitgenodigd om te blijven eten en dat vond ik heel gezellig. Fijn om weer eens even niet te hoeven koken en vooral fijn om gezelschap te hebben..! Na de avondactiviteiten (kinder petanque), dronken en spraken we nog wat. Sebas&Sas, bedankt..!

Het weer 
Oja: Het was vandaag 34 graden, dus ik lag lekker aan het zwembad tussen 13.00 en 17.00 ☀️! '
Tot slot 
Gebeld met m'n bestie. Ay zit sinds gisterenavond in mijn huis. Ik was weer even meer met de buren bezig; en of en wat er dan van me wordt gedacht. Gelukkig kan ik het snel loslaten door de afstand. Ik ben enorm trots op Ayden, het geeft me een goed gevoel dat ZIJ in mijn huis zit. Oh Ay, ik mis je wel hoor..! 

Dinsdag
Activiteiten 
'S morgens weer de 'Lennyclub' en 's Middags de 'Splashdance', zo tof! Lekker gedanst in het water met de kids en daarna gezwommen. Leuk om steeds meer kinderen te leren kennen die naar me toetrekken en met me willen spelen. Grenzen aangeven geblazen, pauze is pauze, kids..! Ik vind jullie niet minder lief ♡.

Alexander&Daniëlle, Gijs, Marlijn&Fien
Vandaag at ik bij wederom een prachtgezin die mij enorm inspireerde. Wat een positiviteit en liefde straalde er vanaf. Ik kreeg van alle kinderen een mooie tekening en een leesboek. We aten heerlijke pastasalade en had door het gezelschap weer een fijne dag. Al die mensen doen me goed...!

Lennydisco en Pingpong
Na het eten kroop ik gauw in Lenny en danste wat mee. Wat was het heet in dat pak...! 'S avonds hadden we als activiteit pingpongen.
Wat was ik blij dat Saskia mij hielp, zeg..! Ik raakte steeds te tel kwijt en al die tieners om me heen was af en toe moeilijk te verdragen. Ik miste de hulp mijn collega dan ook, maar goed. Zij zat blijkbaar niet goed in d'r vel en zonderde zich af. Sas, bedankt ♡. 

Woensdag 
Vandaag startte we wederom met aquagym, mijn minst favoriete activiteit. Ach, t duurt een half uur en we doen het gelukkig samen. Werken met de kinderen vind ik leuker. Bij de 'Lennyclub' knutselden we eendjes en schaapjes van wol. Daarna at ik een ijsje met een kind en dronk ik 'yop'. Als je ooit in Frankrijk bent: proeven...! En dan de kokossmaak, mijn favoriete drankje hier.

Houten spellen 
's Avonds werden er typische Franse spelletjes georganiseerd. Mijn collega en ik speelden het eerste half uur mee met de kids om het uit te leggen. Super toffe games!

Rik&Laura, Jayden&Luca
Vandaag patatjes en salade gegeten bij weer een ander gezin! Wat leer ik veel verschillende mensen kennen op deze manier, wat goed voor mijn persoonlijke ontwikkeling...! 

Tot slot 
Wat was ik moe. Het is toch best intensief hier en je staat nooit stil. Ik kijk uit naar mijn volgende 'jour de congé', dan gaan we naar isla cool douche..! Soms, als ik niet te moe ben, doe ik savonds nog een wandeling langs de rivier en geniet ik van het prachtige uitzicht:

Geen opmerkingen: