maandag 16 augustus 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets' tweede helft week 6

Vrijdag
Het was vandaag weer 38 graden. Bij de Lennyclub zochten we weer stenen welke we verfden. Bij de rivier zijn allerlei diertjes te vinden, de kids kwamen vandaag met deze minikikker...!

Teamanimation 
's Middags zat ik in het zwembad want het was heet! Sanne van TeamAnimation stond na de splashdance plotseling voor mijn neus, gezellig! We deden een boodschap en besloten om de barbecuen. Fijn dat er wat mannen bij kwamen want we zaten intussen onder het genot van rosé anderhalf uur te wachten op het vlees 😅. Het was erg gezellig en we besloten om de volgende dag om samen op pad te gaan; het was voor ons beiden een vrije dag! 

Bijna aftellen
's Avonds deed ik nog een drankje bij andere gasten. Het was gezellig maar ik merk dat ik me niet meer zo open stel als in het begin. Ik mis de gasten die naar huis zijn, mijn hond, mijn vriendinnen. Ik ben aan het aftellen om naar huis te gaan; diploma-uitreiking en doorstromen naar het jeugdzorgprofiel op school. Nieuwe dingen leren, ik heb er zóveel zin in!

Zaterdag
Jour de congé, en kijk jou eens welke schoonheid ik zag staan toen ik brood ging halen!
Vogue
Ik ben blij dat Sanne er was want ik vond het niet netjes om direct de auto te vragen. We tourden samen naar Vogue, daar hebben we gewandeld en heb ik leuke sieraden gekocht..!

Touren 
Omdat ik niet gevaccineerd ben werden we niet binnengelaten in een grot, jammer maar op zich niet zo heel erg: ik vind het autorijden en zo genieten van het uitzicht fantastisch..! We reden langs de Lidl en door naar Balazuc om daar af te koelen. Het was echt bloedheet: 41 graden...! Rond 19.00 uur was ik weer op de camping en wederom dook ik het zwembad in. 


Zondag
Eerste werkdag van de enalaatste week en we hebben voor komende week een druk programma, ook wel fijn want vorige week was voor mij wat te saai.Het was weer 38 graden, heet! Bij de Lennyclub knutselden we weer iets vanuit de natuur en tijdens de Lennydisco ging ik weer los, mét water...! We deden een fotospel en 's Avonds de disneyquiz. Het was erg rumoerig en dat voelde ik; met hoofdpijn naar bed vandaag. Morgen weer aquagym...!

Maandag 
Woeeshh, 28 graden vandaag; lekkaahh!

Selfcare
Tijdens aquagym deed ik mee in het zwembad vandaag. Ik ben echt aangekomen en bang om weer op de weegschaal te staan dus ik ga opletten vanaf nu met wat ik naar binnen prop. Afgesproken dat ik vanaf nu altijd in het water mee sport, ik ben blij dat mijn collega daar geen probleem van maakt. In Nederland weer knallen bij FitForFree. 

Autorijden
Ik moest langs de pharmacy voor paracetamol voor mijn rugpijn; in Frankrijk koop je dat niet in de supermarkt. Dus hoppa, off i go. Ik mocht de auto lenen en daar was ik weer erg dankbaar voor. Het geeft zo'n vrij gevoel: muziek aan, rijden en ja; dat uitzicht is echt genieten..! Ik deed een kort rondje door Ruoms en zorgde ervoor dat ik weer snel terug was want ik wil die auto zaterdag de hele dag lenen 🙏. 

Bij terugkomst deed ik samen met mijn collega de voorbereidingen voor de schattenjacht morgen... om 17.00 uur weer de splashdance en om 18.00 uur petanque voor kids. Ik kreeg een berichtje van Emma-Faye, een kind van de camping die vertrokken is, ik mis jou ook honeyboney..! Én ik belde nog even met Aypay, ik ben enorm trots op jou en kijk uit naar 30 augustus ♡!

Tot slot 
Ik las weer een boekie uit, deze kan ermee door. Droom minder over thuis en voel me sterker. Heb zin om weer naar huis te gaan en vriendinnen weer te zien, mijn hond, diploma-uitreiking, doorstromen naar het jeugdzorgprofiel en nieuwe dingen te leren..! 
  💪
https://open.spotify.com/track/4vyx1VpPUpYEEWx60MWQPr?si=STOaj9r3QNaoOIq96XpUGQ&utm_source=whatsapp&dl_branch=1


Geen opmerkingen: