zondag 1 augustus 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets ', tweede helft week 4

Donderdag
Weer een korte nacht en veel dromen, dus na de Lennyclub deed ik een middagdutje. De bril van mijn collega was stuk dus bracht ik haar naar de opticien, gelukkig is'tie nu gemaakt..! Het gaat echt steeds beter; bij terugkomst aten we samen een broodje en dansten (ik op de achtergrond i.v.m. mijn rug) we de splashdance. We lakten onze nagels en om 19.00 uur was het tijd voor de Lennytour; in een golfkarretje met Lenny een rondje rijden over de camping...!

Ik at vandaag alleen, of nja, ik at tussendoor wat i.p.v. bij gasten. Dit vond ik ook wel even fijn en honger had ik dankzij dat late broodje (en de warmte) toch niet. Na de Lennytour las ik verder in mijn boek aan het zwembad.
Dag lieve mensen 
Dit is het eerste gezin waarmee ik at, op hun laatste avond. Toppers, fijn gezelschap en heel leuke kinderen. Fijne reis lieverds, tot snel..! Ik luisterde een podcast en ging lekker op tijd naar bed vandaag ♡.

Vrijdag
Wat een rot nacht weer, ik zat daardoor niet zo lekker in mijn vel. Besloot dus om weer wat beter voor mezelf te zorgen; ik vreet wat troep weg hier...! Salade maken, podcast aan en schrijven. Ook wat kaartjes geschreven naar mijn broers en vriendinnen♡ 

Vrijdagavond
We gingen met alle collega's naar een bar om de verjaardag van mijn collega te vieren, wat een succes..! Het was al lang geleden dat ik uitging en ik vond het spannend om met alleen Fransen te gaan vanwege de taal. Maar goh, wat was het gezellig en wat gaat dat Frans kletsen toch goed..! Fijn, verbinding..! 
Bij terugkomst deden we nog een drankje en ik ging zelfs pas om 05.00uur naar bed, dat is voor mij een hele beleving..!  En oh ja, hoe dan?! Kwam ik ook nog een aantal meiden van teamanimation tegen in de bar...! 🥳 


Zaterdag 
Ik kan blijven schrijven over die 'dromen' van thuis, bah. Afijn, noem het gewenning maar het is vermoeiend. 

Gisteren mocht ik de auto niet lenen dus ik dacht dat het handig was om vandaag maar even over te slaan, zodat ik volgende week wellicht naar de 'Drôme' kan rijden. Het is én blijft toch een gunst...! Vandaag had ik met een gezin van de camping afgesproken om iets leuks te doen. De meiden van teamanimation gingen vandaag naar de superU maar voor mij is dat geen uitje meer, lol...!

Ik werd 0945 wakker met een punthoofd dus bleef nog even liggen. 2 uur later at ik mijn ontbijt bij en ging ik boodschappen doen; bij de superU. Ik heb wat souveniertjes gekocht en wat meer groenten. Ohja enne, YOP NATUURLIJK (aardbeiensmaak dit keer)...!

Na het boodschappen doen reed ik mee naar een ander stadje: Aubenas, weer iets anders..! 
Zondag
Dromendromendromen. Steeds weer hetzelfde, dit keer wel iets fijner 💭

Lenny's verjaardag...! 
TOPDAG! 76 kinderen vandaag bij de Lennyclub, lekker druk..! We aten cake en maakten ieder een kaart voor Lenny! Uiteraard kwam hij langs om alle kaarten in ontvangst te nemen..! 

's Middags maakte ik mijn bed op en vouwde de was. Ik had veel rugpijn dus lag op bed met mijn telefoon te klooien. En oh ja, gezwommen met de kids en fijn gesproken met Merel.  

Lennydisco/rugklachten
Tijdens de minidisco zat ik weer in het pak. Ik vind het moeilijk om niet te kunnen dansen (nieuwe hobby hier, lol), maar het is niet anders. Ik zit dagelijks aan de maximum paracetamol en heb nog veel pijn. Maar alles went, ook pijn en ik ben iemand die dóór de pijn heengaat. Bovendien voel ik het tijdens werken niet, ik schakel dat uit voor zover ik kan. Deze week maar naar een arts in Frankrijk, al stel ik voor niet méér pijnstilling te nemen; ik wil weten wat ik (nu nog) heb
Hopelijk kan mijn werk door blijven gaan, ik wil niet naar huis..! Al zou ik het wel leuk vinden om mijn vriendinnen en hond weer te zien, en ben ik dankbaar voor de prachtige tijd die ik hier al heb beleefd. Het is zó mooi; lieve mensen, niet alleen, de omgeving, lekker vrij voelen. 

's Avonds, na de laatste activiteit, at ik -onverwachts- bij Merel&Patrick, Livia&Emma-Faye, de derde keer al..! Overheerlijke wraps: koken kan Pat zeker! Ze blijven nog een week en kijk nu al op tegen hun vertrek, mja, dat is hoe het gaat op de camping! 


Geen opmerkingen: