maandag 19 juli 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets', tweede helft week 2

Vlak voor ik mn blog online wilde gooien verwijderde ik per ongeluk alles, pfff.. Kortere versie van deze tweede-week-helft dus...! 

Woensdag
Zoals elke dag hadden we vandaag weer aquagym en de 'Lennyclub'. We verzamelden stenen bij de rivier en verfden ze, maar niet alleen de stenen werden geverft...!  
'S avonds was er een disney spektakel van een extern bedrijf. Ik keek onder het genot van een ijsje samen met de kids mee, wat een topavond. Ik ben een groot disney fan en zeker toen 'The lion king' voorbij kwam zongen we hard mee..!

Donderdag 
'S morgens maakten we bij 'Lennyclub' een vlieger en savonds was het tijd voor talentenavond..! De kinderen mochten zelf verzinnen wat ze gingen doen. De één zong, de ander danste en weer iemand anders goochelde. Samen met mijn collega presenteerden we de avond voor de gasten. Mijn collega sprak Frans, wat ik vertaalde naar het Nederlands, zodat iedereen het kon volgen. In het begin vond ik het spannend, maar het lukte me zelfs om te improviseren toen er een kind podiumangst kreeg..! Ik treed op met 'soco-bate-vire'. Weer een topavond met tevreden gasten en kinderen! Daarna een biertje gedronken met een gast en collega en direct naar bed want vrijdagochtend was er weer aquagym...!
Vrijdag 
Na aquagym deden we vandaag tijdens de 'Lennyclub' spelletjes en dansten we er weer op los. Ik was erg moe van de dag ervoor en deed het allemaal dus ook een tandje lager. Ik deed de was zodat ik zaterdag lekker vrij zou zijn. 's middags sprak ik mijn beste vriendin die nog een foto van m'n hond stuurde, dat doet mij altijd goed..! Was erg blij voor haar dat komend weekend lekker weer in Nederland wordt want ik weet dat dit haar goed doet. 's Avonds wat gedronken en veel aan thuis gedacht, ik merk dat ik hier ook weer wat meer vervelende dromen heb over de plek waar ik woon en de mensen. De tijd gaat nu echt hard, ik wil niet meer terug..!

Zaterdag
Samedi: jour de congé! Ik had intussen een groepsapp met wat meiden die op andere campings werken als animatrice. Vandaag hadden we afgesproken waar ik op het laatste moment ineens niet zo veel zin meer in had. Maar och wat ben ik blij dat ik het toch heb gedaan...! Op de heenweg kwam ik Sterre tegen, die niet eens in de groepsapp zat, puur toeval! Ik vroeg of ze meeging en bien sure! We dronken een colaatje en wachtten op de andere meiden in Ruoms. We gingen wat winkeltjes binnen, aten een hapje en gingen nog even langs de rivier. Ik heb een topdag gehad, bovendien een nieuwe vriendengroep voor in de vakantie, tof...! 





Geen opmerkingen: