maandag 26 juli 2021

Werkvakantie Ardeche 'Les Coudoulets', tweede helft week 3

Donderdag 
Drukke dag...!
Vandaag organiseerden we vier activiteiten: de 'Lennyclub', de 'Splashdance', de 'Lennytour' en savonds een disneyquiz. Wat was het druk bij de Lennyclub, en alleen maar Nederlandse kinderen vandaag..! We knutselden een parapluutje en ik werd overspoeld met zoetigheid van de kinderen. De 'lennyjuf' (zo noemen de kinderen mij) heeft een eetschema gemaakt; ik eet elke dag ergens anders...!  

Heerlijk, dansen in het water. Wat had ik last van mijn ogen door die 'heerlijke' spetters..!
Het was 35 graden vandaag dus je kunt je voorstellen dat ik blij was dat ik niet in het pak hoefde tijdens de lennytour. In een golfkarretje zwaaien naar de gasten en hop, gauw mijn collega uit het pak heisen...!

De quiz organiseerde ik alleen, mijn collega werkte in de keuken vanavond. En weer was Sas er, met een andere mama, om mij te helpen met de puntentelling en om de prijzen te verzamelen...!

Eten bij ouders en 2 jongens 
We aten broccoli met rozijntjes, krieltjes en een stukje vlees. Wederom kreeg ik mooie tekeningen en fascinerende verhalen te horen over hun manier van leven. Wat is 'normaal' zijn toch fijn.. wat een bewondering voor wederom een prachtgezin...!

Tot slot
Aan het eind van de dag dronk ik een biertje, en een wijntje en nog een biertje.., met 2 gezinnen van de camping. Gezellig, mooi weer, mooie mensen allemaal.

Vrijdag
Het was vandaag weer heerlijk weer, 35 graden...! 's Morgens weer aquagym en de 'Lennyclub'. In mijn vrije tijd lag ik weer lekker aan het zwembad...! 
Ik was helemaal kapot, door het weer, het werken, alle indrukken... Ik belde weer met Ayden en kreeg ook een aantal mooie foto's toegestuurd van Diva 🥺🥰

Patrick&Merel, Emma-Fee&Livia
Vanavond at ik een overheerlijke burger van de barbecue met een ander gezin. Wat heb ik toch veel bewondering voor deze vader-dochter-band: sterk en liefdevol; prachtig! 

Zaterdag 
Jour de congé, wat een prachtige dag heb ik weer beleefd. Het is fijn om van de camping te zijn. Het is mijn werk-en woonplek en vrij heb ik niet echt: als ik aan het zwembad lig heb ik ook constant kinderen om me heen, pauze of geen pauze, groeten moet je gewoon..! 

Ik mocht de auto van de camping lenen, whoah wat was ik happy...! Rond een uur of 12 vertrok ik naar Valon-Pont-d'arc, ik wist anders even geen eindbestemming. De vorige keer ging ik op de fiets en nu reed ik een stuk door en wat was het prachtig. 
Toen ik terugreed nam ik een andere route en daar heb ik geen seconde spijt van. Ik reed  hoger en hoger en stopte steeds toen ik een prachtig uitzicht had.

Steeds toen ik dacht dat het het mooiste al had gezien werd het mooier, tot ik de top had bereikt. Het was adembenemend...!
Isla cool douche
Omdat ik met de meiden van Teamanimation had afgesproken bleef ik helaas niet lang op de top. Ik bracht de auto terug naar de camping en pakte de fiets naar Isla cool douche. Sterre en ik reserveerden bij een leuke tentje voor die avond en daarvoor zwommen we in de rivier. Tijdens het eten hadden we een prachtig uitzicht...! Weer een topdag beleefd.
Zondag
Camera's
De activiteiten werden gefilmd door twee toppers van bluemonkeymedia, voor teamanimation en ik werd geïnterviewd..! De minidisco deed ik wat fanatieker en na het dansen sprongen er een aantal kinderen met mij in het zwembad. 



Arme rug 
Au.. mijn rug doet nu wel weer veel pijn, dat is jammer. Ik liet de avondactiviteit dus over aan mijn collega en ging even liggen. 10 weken geleden brak in een lendenwervel waar ik de afgelopen dagen weinig last meer van had, maar helaas draag ik nu weer mijn korset. 

Drankje doen..!
Na het werk ging ik met deze toppers een drankje doen en voerden we fijne gesprekken. We bekeken de foto's en filmpjes en het zag er heel gaaf uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Het werd laat vandaag, ik ging pas rond 01.00 uur naar bed...!


Geen opmerkingen: